Castle of Heroes Wiki
Advertisement

Każdy z bohaterów dostępnych do wynajęcia w tawernie otrzymuje losowe statystyki (atrybuty).

Kolor imienia[]

Kolor imienia bohatera zależy od sumy wszystkich czterech atrybutów, jaką bohater miałby na poziomie pierwszym.:

Wartość = ATK + DEF + SPD + INT - CL + 1

Kolor poszczególnych atrybutów jest niezależny od koloru imienia bohatera.

Wartość Pojedynczy atrybut Kolor
125 lub mniej 40 lub mniej Biały
126-160 41-50 Niebieski
161-180 51-60 Żółty
181-200 61-70 Zielony
201 lub więcej 71 lub więcej Fioletowy

Jakość bitewna[]

Jedną z metod porównywania bohaterów jest obliczanie sumy atrybutów "bitewnych", jaką mieliby na zerowym poziomie rozwoju. Spójrz na poniższe równanie:

Jakość bitewna = ATK + DEF + SPD + U - CL

ATK to atak bohatera. DEF to obrona. SPD to szybkość. CL to obecny poziom bohatera. U to liczba nieprzydzielonych punktów statystyk.

Przykład

Twój bohater ma poziom 50, posiada 25 nieprzydzielonych punktów i ma takie atrybuty: ATK 55, DEF 60, SPD 45, INT 40.

Jakość bitewna = 55 + 60 + 45 + 25 - 50 = 135

Dobry wynik! Zobacz na tabelkę poniżej gdzie plasuje się Twój bohater.

Jakość bitewna Opis
70 i mniej Pierwszy bohater, którego ujrzysz na początku gry. Później staje się nieprzydatny.
71-80 Trochę lepszy gatunek.
81-90 Najsłabsi z niebieskich i najsilniejsi z białych bohaterów.
90-100 Słabi i średni niebiescy bohaterowie.
101-110 Silniejsi spośród niebieskich. Znajdziesz ich w Tawernie 6 poziomu, dobry zamiennik początkowego bohatera.
111-120 Całkiem popularni w Tawernie 10 poziomu.
121-130 Wciąż dość popularni. W tym zakresie występuje kilku niebieskich i większość żółtych.
131-140 Rzadko występują. Większość w tym zakresie będzie żółta z kilkoma zielonymi wyjątkami.
141-150 To jest to! Na takich powinieneś "polować" i wynająć przynajmniej jednego.
151-160 Możesz nie ujrzeć takiego przez miesiąc w Tawernie 10 poziomu.
161-170 Niezwykle rzadko występujący, szansa na TOP 25 w rankingu Walczących Bohaterów.
171 i więcej Spodziewaj się jednego lub dwóch na całym serwerze.
  • Rekrutowanie bohaterów o niższym poziomie jest lepsze, bo pozwala na większą kontrolę nad rozkładem artybutów.
  • Remember that Hero color is determined by total number of stat points, and that this calculation excludes INT scores. Most good combat Heroes will have natural INT scores below 40, and below 30 is even better.

Czysta jakość bitewna[]

A hero's pure combat quality is the sum of his attack, defense, unspent attribute, subtracted by his level.

Czysta jakość bitewna = ATK + DEF + U - CL

Ten współczynnik też jest czasami stosowany - wtedy, gdy szybkość nie odgrywa większej roli.

Advertisement